• Komt dat zien, komt dat zien!

    Komt dat zien, komt dat zien!

  • Dutch
  • English
wit sponsors pgz 5 

Keynotes 2017

Terts Brinkhoff en Loes Luca

Terts Brinkhoff en Loes Luca

Woensdag 1 februari 16.15 - 17.15 De oervorm van Marketing en Communicatie: het Parade maken De parade is in de loop der tijd uitgegroeid tot een fenomeen. Hoe hebben zij dat voor elkaar gekregen? Terts en Loes maken Parade op het MIE! 

http://www.deparade.nl

Data Theaterfestival de Parade 2017
Rotterdam - Museumpark - vrijdag 23 juni t/m zondag 2 juli
Den Haag - Westbroekpark - vrijdag 7 juli t/m zondag 16 juli
Utrecht - Moreelsepark - vrijdag 21 juli t/m zondag 6 augustus
Amsterdam - M.L. Kingpark - vrijdag 11 augustus t/m zondag 27 augustus
 
Vivienne van Eijkelenborg (Zakenvrouw van het jaar 2016)

Vivienne van Eijkelenborg (Zakenvrouw van het jaar 2016)

Woensdag 1 februari 9.00 - 9.40 Aim high, shoot for the moon, even if you miss you will land among the stars Denk in oplossingen en geef niet op. Hoor hoe het familieconcern Difrax uitgroeide van een handelsonderneming in wattenstaafjes tot een internationaal opererend en gelauwerd merk, dat blijft innoveren en groeien. Vivienne van Eijkelenborg, winnares Prix Veuve Clicquot Zakenvrouw van het jaar 2016. Vivienne is CEO en eigenaar van Difrax BV, Nederlandse marktleider in babyartikelen. Vivienne heeft verschillende boeken ontwikkeld voor jonge ouders. Vivienne is President van de World Association of Bottle and Teat, gevestigd in Parijs. En sinds juli 2015 voorzitter van het Nederlandse chapter van de Entrepreneurs Organization. Haar missie is (vrouwelijk) ondernemerschap te ondersteunen.
Vincent van den Boogert

Vincent van den Boogert

Donderdag 2 februari 16.15 - 17.15 SpotifyING your organization: agility at scale Winnaars van vandaag leveren superieure klantervaringen. Winnaars van morgen hebben de capabiliteit om duurzaam superieure klantervaringen te leveren. Die capabiliteit is wendbaarheid: agility at scale. Na zijn studie econometrie trad Vincent van den Boogert in 1995 in dienst bij ING. Daar was hij als directielid in Nederland en Turkije onder meer verantwoordelijk voor marketing, customer intelligence, communicatie en pricing. In zijn huidige positie als Chief Customer Officer van ING Nederland komen deze expertises samen en is hij verantwoordelijk voor alle klantervaringen en alle kanalen. Daarnaast is hij een van de drijvende krachten achter de agile manier van werken bij ING.
Paul Postma

Paul Postma

Donderdag 09.00 - 09.40 BIG DATA MARKETING snel – simpel - succesvol Paul Postma combineert de wereldwijde impact van Big Data Marketing met dagelijkse toepassingen voor bedrijven. Dat geeft een scherpere blik dan je eigen ogen. Met cases.Als een van Nederlands´ bekendste marketeers heeft Paul Postma een reputatie in successen met datagestuurde marketing. Als geen ander heeft hij inzicht in kansen en mogelijkheden van Big Data Marketing; en in de illusies. “Wie via Big Data naar zijn klanten kijkt, ziet als een onbevangen kind hoe verrassend de wereld er in werkelijkheid uitziet.” Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy b.v.,organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken.www.ppmc.nl