• Komt dat zien, komt dat zien!

    Komt dat zien, komt dat zien!

  • Dutch
  • English
wit sponsors pgz 5 

Programma MIE 2017

1 feb - Klik hier voor analytics lezingen op 2 feb
TIJD TITEL SPREKER + BEDRIJFSNAAM PDF
9:45-10:30 Criminaliteit Anticipatie Systeem: Predictive Policing bij de Nederlandse Politie Dick Willems - Politie,
10:45-11:30 Van merkbouw naar auto's verkopen, hoe pakt Kia Motors een toppositie Sacha Pepermans - Kia Motors, Martin Leeflang - Validators
10:45-11:30 Digital Transformation: Spotta: toen, nu en toekomst Loraine Nijhuis - Online Publisher , Esther van Schaik Klinkhamer - Spotta
10:45-11:30 GEANNULEERD IVM ZIEKTE - Gevraagd… DataMan m/v Egbert Jan van Bel - Beeckestijn Business School,
10:45-11:30 Aegon Pensioen verbetert de Customer Journey op basis van real life data Martijn Koopmans - Aegon, Theo van der Steen - Underlined
12:00-12:45 Vraag minder, meet gedrag en stuw sales! Campagne-effectonderzoek á la 2017 Lennaert Evers - Validators, Bart Massa - Validators
12:00-12:45 Het funda Huis: de Big Data en de marketingstrategie Jurriaan van Gent - Funda, Jacqueline Post - Funda
12:00-12:45 Over sprookjes en de werkelijkheid: Reality Analytics om sales te verhogen! Lucas Hulsebos - DVJ Insights, Lieke van Heel - De Efteling
12:00-12:45 Digital- en webanalytics: ben jij er klaar voor? Frans Appels - Beeckestijn Business School,
13:45-14:30 Predicting your next destination @KLM. Marc Tollens - KLM, Jan van der Vegt - KLM Analytics
13:45-14:30 Advertising Effectiveness - The next dimension Gary Roddy - Research Now, Analytics
15:00-15:45 Co-creating the supermarket of the future Daniel Gebler - Picnic,
15:00-15:45 Versnelt jouw continue optimalisatie wel de groei van jouw organisatie? Ton Wesseling - Online Dialogue,