NLEN

Revolutionising Data & Insights

The Transformative Power of Generative AI
De rijtuigenloods, Amersfoort
18 & 19 maart 2025
Lezing
14:00 - 14:45
Bilendi zaal

Kruidvat: een stapje duurzamer [Kruidvat & Beautiful Lives]

Insights
Analytics

Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. 

Kruidvat geeft invulling aan het motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.

Duurzaamheid is belangrijk voor Kruidvat. Duurzaam doen voelt misschien niet altijd heel toegankelijk en kan veel geld en moeite kosten. Gelukkig kan het ook met kleine stapjes. Want als we allemaal een stapje duurzamer doen, maakt dat samen écht een verschil. Maar hoe doe je dat? In deze sessie nemen we je mee op klantreis en de rol van duurzaamheid daarin. We delen de belangrijkste learnings en laten zien hoe Kruidvat hier handen en voeten aan geeft!

Key Takeaways:
1. Inzicht in hoe duurzaamheid een rol speelt in de journey van Kruidvatklanten
2. Hoe vind je de balans tussen duurzaam, betaalbaar en bereikbaar
3. De fun en het belang van werken met een multidisciplinair klantteam 


Neeltje Martens

Met ervaring aan zowel bureau (DVJ, Kantar Vermeer, MetrixLab) als klantzijde (AS Watson) weet Neeltje als geen ander de brug te slaan tussen inzicht, advies en implementatie. Niet voor niets is ze in 2024 insights professional van het jaar geworden. 

Gaby Siera

Gaby richtte vanuit haar achtergrond in de marketing en antropologie Beautiful Lives op. Ze werkt voor toonaangevende klanten aan de ontwikkeling van human centric product- en serviceconcepten.