Maximale impact met hyperpersonalisatie: data centralisatie in actie [Techonomy]
Ontdek hoe je data verzamelt, en direct inzet voor je businessgroei. Aan de hand van drie praktijkcases laten we zien hoe hyperpersonalisatie, AI en slimme martech applicaties bijdragen aan het verhogen van ozmet en engagement. We delen concrete voorbeelden van o.a. UEFA, Primera en Intersport Twinsport, zodat je na deze sessie direct aan de slag kunt met data-gestuurde strategieën voor jouw organisatie. Essentieel voor iedere data-gedreven marketeer!
Key Takeaways:
1. Data is geen doel, maar een middel - Zet data in om direct je business te laten groein.
2. Relevantie drijft succes - Bied de juiste content op het juiste moment via het juiste kanaal.
3. Hyperpersonalisatie = impact - Haal waarde uit data met slimme tools voor concrete resultaten.

Niels werkt al 6 jaar bij Techonomy en heeft ruimte ervaring in het actionable maken van data. Als Director Marketing Operations is hij verantwoordelijk voor data-gedreven strategieën voor nationale en internationale klanten.

Timo, Business Manager Digital Marketing, heeft meer dan 3 jaar ervaring in het vertalen van marketing, sales en data naar directe impact op je business.