Hoe blijf je relevant voor Gen Z? De belangrijkste Gen Z trends voor 2025 [TrendsActive]
Hoe blijf je als merk relevant voor Gen Z? TrendsActive deelt drie socio-culturele trends die leidend zijn in 2025 en je helpen deze generatie beter te begrijpen. Met een combinatie van onderzoek, strategie en inspiratie ontdek je hoe je hierop inspeelt en op een nieuwe manier waardevol blijft voor de jongere doelgroep.
Key Takeaways:
1. Door financiële instabiliteit en de wooncrisis richt Gen Z hun leven anders in. Speel als merk in op hun veranderende prioriteiten en behoeften.
2. Help Gen Z navigeren door een wereld vol onzekerheden. Merken kunnen een gids zijn door te helpen focussen op wat echt belangrijk is.
3. Spreek de digitale en visuele taal van Gen Z om als merk relevant te blijven.

Meera is Trend Consultant bij TrendsActive en richt zich op de vertaling van sociaal-culturele trends naar merkstrategieën en innovatie. Bij TrendsActive werkt ze onder andere voor Stabilo, DPG media en ING.