Ontdek hoe innovatie en AI onderzoek transformeren - praktijkcases uit de omroepwereld [Miles Research & KRO-NCRV]
Het afgelopen jaar deden we samen met onder andere KRO-NCRV, NPO, BNN-VARA, EO, VPRO en NTR diverse experimenten rondom de inzet van AI en andere innovatieve onderzoeksmethoden. In deze presentatie delen we onze ervaringen. Wat werkt wel en wat niet, wat vinden respondenten ervan en welke inzichten levert het op? We behandelen diverse cases. Bijvoorbeeld het live meten van een adaptieve podcast die zich live aanpast aan de gebruiker. Denk aan het lokale weer of locatie. De cases zijn weliswaar uit de omroepwereld, maar breed en vooral praktisch toepasbaar voor alle sectoren.
Key Takeaways:
1. Wees niet bang te experimenteren met alle nieuwe toepassingen die de techniek nu biedt.
2. Kom daarbij vooral in beweging, je leert door het echt te doen, liefst samen met klanten.
3. Zorg daarbij voor praktisch toepasbare cases. Geen wollige praat, maar echt zaken die direct toegevoegde waarde bieden.
Na aankoop van je ticket ontvang je een bevestigingsmail met daarin de mogelijkheid tot voorinschrijving.

