NLEN

Revolutionising Data & Insights

The Transformative Power of Generative AI
De rijtuigenloods, Amersfoort
18 & 19 maart 2025
Lezing
10:00 - 10:45
Voorinschrijving
Validators Trailer

Impact van Content: de ontbrekende sleutel in media mixed modeling? [Brand New Day & Validators]

Data-Driven Strategy & Insights
Data Analytics & AI

Media Mixed Modelling (MMM) staat, met behulp van AI-technologie, aan de vooravond van grote verbeteringen. Meerdere technologieën laten een nieuwe wetmatigheid zien: Effect = Bereik x Kosten x Content. Hiermee is Content een multiplier in de effectiviteitsbepaling van marketinginspanningen en maakt MMM een krachtiger aanpak voor strategische marketingkeuzes. Tijdens deze sessie wordt een praktijkcase van Brand New Day gepresenteerd, die duidelijk maakt wat de impact van content was. 

Na aankoop van je ticket ontvang je een bevestigingsmail met daarin de mogelijkheid tot voorinschrijving. 


Marco Vaalburg

Marco is bij Validators verantwoordelijk voor de innovaties en productontwikkeling op het gebied van data science. In zijn rol als innovator heeft Marco de uitdaging om met behulp van complexe modellen meerwaarde uit alle (onderzoeks)data te halen, waaronder Media Mixed Modelling. Daarnaast is Marco betrokken bij klantprojecten waaronder die van Brand New Day. 

Stefanie van Rootselaar

Stefanie is bij Brand New Day verantwoordelijk voor alle B2C en B2B marketing- en communicatieactiviteiten en voor de dagelijkse aansturing van het marketingteam. Zij heeft ruim 15 jaar ervaring in het vak en is werkzaam geweest aan exploitant-, bureau- en merkzijde. Ook heeft zij ervaring zowel bij commerciële bedrijven als binnen de non-profitsector. Bedrijven waar Stefanie eerder werkzaam was, zijn onder andere DPG Media, KLM en Fight cancer.